Zmiana rozmiaru tekstu

-A A +A

Menu

Media

Podyplomowe Studia Kreatywność w Social Media/Creative Social Media

 

PODYPLOMOWE STUDIA KREATYWNOŚĆ W SOCIAL MEDIA / CREATIVE SOCIAL MEDIA mają służyć praktycznemu przygotowaniu do kreatywnej pracy dziennikarskiej w social media. Zbudowane są wokół czterech zespołów kompetencji niezbędnych w wykorzystaniu twórczym narzędzi, jakie dostarczają współczesne media społecznościowe:

  • Kompetencje operacyjne - posługiwanie się narzędziami social media;
  • Kompetencje analityczne - znajomość narzędzi analizy sieci i social media;
  • Kompetencje organizacyjne - umiejętność organizacji pracy i nadzoru nad zespołami kreatywnymi;
  • Kompetencje kreatywne - rozwinięcie umiejętności twórczego myślenia i szeroko rozumianej kreatywności;

Program studiów jest zgodny z wytycznymi KRK i PRK dotyczącymi uczenia się przez całe życie.

Absolwenci będą gotowi do podjęcia pracy dyrektorów kreatywnych, marketingowców social media, copywriterów, kreatorów wizerunku, kreatorów kontentu, analityków social media.

Studia trwają 2 semestry po 180 godzin każdy (konwersatoria, warsztaty, sesje wyjazdowe, praktyki, wizyty on field, prezentacje publiczne), w tym 40 godzin zajęć na odległość (prace projektowe, indywidualny coaching, elementy e-learningu, telekonferencja).

JEDNOSTKĄ PROWADZĄCĄ STUDIA jest
Wydział Nauk Społecznych
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

 

DANE TELEADRESOWE JEDNOSTKI:
Wydział Nauk Społecznych,
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
31-044 Kraków,
ul. Grodzka 40, II piętro
 
KIEROWNIKIEM STUDIÓW jest
 
dr hab. Krzysztof Gurba
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wszelkie prawa zastrzeżone przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie 2018